top of page

קן בלוק משחרר לרשת להיט בטוח ומשעמם מאי פעם


ג'ימקאנה 9 (מגרש המשחקים התעשייתי), עוד להיט יוטיוב שילהיב מיליוני צופים במופע נהיגה מדויק, מרשים ומעורר קנאה. אלא שהפעם, הפרק כבר לא מכיל סיפור עם מחשבה. נהיגה מדויקת ומאוד מהירה, כוראוגרפיה מופלאה ללא אמירה ואלמנטים קומיים. עוד הצגת יכולת של מנועי האקובוסט של פורד (הפעם פוקוס עם 600+ כ"ס והמון טכנולוגיה) וחשיפה לספונסרים המדושנים.


לאחר מופעי ראווה מרשימים, בערים ואתרי תיירות מפורסמים, חשב לעצמו קן בלוק "הנהיגה מעניינת מספיק, למה להתאמץ עם עלילה?" אחרי קונספטים מושחזים, כמו כדורגל וג'ימקנה עם ניימר וחבורתו, או נהיגה מלאת מחוות באולפני יוניברסל, הפעם סתם נהיגה! לא הצדעה לעיר עם מעבר על כל סמליה, בלי כוכבים שכדאי להאיר- סתם מופע פעלולים שלא כדאי לכם לראות ולשתף.


זה לא שאני מזלזל. כחובב רכב שאוהב מהירות ומשתדל ללמוד כל הזמן, אני אכול קנאה. גם בגלל הכישרון והניסיון הנצבר ובעיקר בגלל שאני נוהג בשביל שכר סופרים זעום בעיתון והוא מרוויח מיליונים במופעים מעוררי הערצה. אני זוכר את הצורך שלי לחפש חבר עם מכונית הנעה אחורית או מבסוט שיש לי אחת כזאת למבחן, אחרי צפייה בסרטון אפי כזה או אחר. דווקא בגלל זה, אני מאוכזב. אני מחזיק מקן בלוק, אמן אמתי, לא רק בנהיגה.


קן בלוק הוא אמן שיווקי שיצר עצמו מחדש והפך מנהג ראלי לא ממש מבריק, לאדם המוכר ביותר בעולם התרבות המוטורי. הוא ידע לרתום את נותני החסות האטרקטיביים ביותר, את המדיה הדיגיטלית ופלטפורמות כמו יוטיוב, כדי להתפרנס בכבוד. הוא השכיל לתת את השואו הטוב ביותר ולהפיל הכי הרבה לסתות. עד היום, בכל סרט היה משהו ששווה לצפות בו שוב ושוב. הפעם אני עזבתי באמצע.


אני שובר את הראש איך לגמור את החודש והוא שובר את האינטרנט. אני צריך לעניין 4 בנים משועממים שרוצים פיצה, הוא מרתק מיליוני בני נוער. אני חיכיתי שהג'ימקנה החדשה תפורסם עם כלי רכב חדש ומחווה למשהו גדול ואיקוני והוא זלזל בי וחזר על כל השטיקים בלי שום סיפור. בין אחת ל- 10 הסרט גרד בקושי את מעניין לי את הביצה...


למה לצלם שוב מכונית חורכת את האספלט בתוך מבנה מרובע עם כניסה אחת צרה? לא ראינו את זה בשלושת הסרטונים הראשונים? ריחוף באוויר כשהמכונית על הצד? זה כל כך סן פרנסיסקו 2013. בכל סרט קודם, היו אלמנטים חדשניים וראשוניות של אמן נהיגה, הפעם היה מחזור שלא התרומם לשום מקום.


הצופים יתלהבו ויחשקו בפורד פוקס עם קיט ניפוחים ושרירים. דלק מוטורס יצטרכו להדפיס מדבקות "לא, אתה לא קן בלוק" ולהדביק על ידית בלם היד. כל תלמיד נהיגה, יחלום על חראקות עם המכונית של אבא וכל נהג ליסינג אוטומטית יחליף החודש הילוכים עם מנופי ההגה וירגיש ספורטיבי. מכונת התוכן השיווקי והיחץ של מר בלוק, עשתה את העבודה! אבל זו חרא של עבודה.


אני רוצה לחשוב שזו מעידה חד פעמית ושהסרט הבא יהיה מרגש. אני חולם על ה- Holy Gymkhana כובשים את ירושלים. אולי כמה תסריטאים שיחזקו את הסרט, אני מוכן להיות אחד מהם. אני לא מספיד. אני ממתין לסרט הטוב הבא. עמוק בפנים, אני מקווה שיקראו לי לסייע בהפקה בירושלים ואני אפילו מוכן לנהוג במקומו, אם הוא יהיה עייף מהביקור בים המלח, נצרת ומועדוני תל אביב.

קן בלוק גימקאנה 9

במיוחד בשבילכם
סיפורים אחרונים
תגיות לחיפוש
אין עדיין תגים.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page