top of page

כך הגעתי לעיתונות הרכב הישראלית


את דרכי המוטורית התחלתי לפני הרבה שני כנהגת קארטינג בנתניה. בת יחידה, נהגת בין בנים, לא תמיד פרגנו לי. באותה תקופה הכירו אותי בליגת הקארטינג כשימחה ובסצינה הארצית, זכיתי לפגוש מידי פעם נהגות כמוני. מעטות ולא מגובשות, אבל תמיד בולטת על המסלול.


כל התיכון התעסקתי במכוניות ולשירות הצבאי תכננתי להיות נהגת האמר או משהו בסגנון. אבא שלי, תמיד צחק שכשאגדל אהיה קאב דרייבר או ריידרית ביחידת האופנועיסתים של המשטרה. בסוף שירתתי ביחידה הכי מדהימה בצה"ל, 699, יחידת הניוד של סיירת דובדבן.


בצבא שיחקתי בכלי רכב מיוחדים, ספיישל ת'ינגס מהסוג שלא רואים בדרך כלל. אופנועים מושתקים וכלים שעוברים במקומות שלא הייתם רוצים לעבור. הייתי ביחד עם אלי מתוקי, הגענו ביחד ישר מהתיכון. הוא היה הקריי בייבי של היחידה ולא אהב שאחרים נוהגים. שיחק אותה מיסטר פרפקט, תמיד נקי (אפילו כשצריך לפתוח מנוע בשטח). לקראת סוף השירות נפרדנו, אבל היום אנחנו גוד פרינדס ועובדים ביחד.


אחרי הצבא נסעתי להתחרות ולהדריך קארטינג באנגליה. שם עברתי קורס ראשון בנהיגת מרוצים אצל ג'ים ראסל ואחר כך הפכתי למדריכת נהיגה ולנהגת מרוצים. את הרייסינג קאריר האמתית שלי עשיתי באנגליה. 10 שנים של ניצחונות וחיי זוהר. 10 שנים של גוד לייף, פאן ואיזי מוני. שם הכרתי את רוברט, בעלי. אתם מכירים אותו בשם הבמה שלו, The Thing, זמר פאנק בריטי מחוג הסילון.


שם אף אחד לא הכיר אותי בשם שימחה. לאירופאים ולאנגלים במיוחד, קשה להגיש שימחה. הח' איז קילינג ת'ם. אז שיניתי לג'וי וזה תפס. אחרי קצת יותר מעשר שנים והסבה מקצועית לדוגמנות, חזרתי לארץ עם ייבוא של בעל. כאן אין שום מוטור ספורט, אז אני טסה מידי פעם לחו"ל לשמור על כושר.


לפני חודשיים הזמין אותי מתוקי לפגישת בונדינג של תכנית רכב חדשה. תוכנית מוטורית פול אוף קלאונס. כל אחד חושב הוא ג'רמי קלארקסון ובקושי יכולים להזיז קורולה בלי ליווי של עורך דין. אני פה בשביל לתת קצת אפגרייד ולהפוך את התכנית מסתם Shit לתכשיט.




במיוחד בשבילכם
סיפורים אחרונים
תגיות לחיפוש
אין עדיין תגים.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page